selam

vbulletin mesela ben 4 boyutunda verdana mor yazmak istiyorum bunu otomatik yapma sistemi varmıdır her konuda editlemek yerine

varsa bilen varmıdır nasıl yapılıyor üyelere olmasada sadece yetkililere