• 30-04-2007, 12:15:54
    #1
    Diyelimki kategori moderatörü arkadaş 5000mesaja ulaşında otomatik
    moderatör kategorisine geçecek.
    otomaik usergroup degiştirme nasıl yapılıyordu vbulletinde

    User Infractions menüsünden mi ki
  • 30-04-2007, 12:19:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tm bilmiom ama sanırım öle biş olmaz üye grubu başka üye rütbes başka msj la fln üye rütbesi belirlersin ama grubu tek tek atanıo diye biliyorum

    *User Infractions buda uyarı ceza sistemi die biliyorum

    ama yanlış da hatırlıyor olabilirim
  • 30-04-2007, 12:20:41
    #3
    /admincp/usergroup.php?do=modifypromotion

    Burdan ince ayar çekilebilir
  • 30-04-2007, 12:35:28
    #4
    Promosyon sistemi ile yapabilirsiniz..

    Msj sayısı artınca Kullanıcı Grubu Değişsin
  • 04-05-2007, 15:06:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    admincp/usergroup.php?do=modifypromotion

    kısmına gelinir.
    Add new promotion butonuna tıklanır.

    Kullanıcı Grubu: Hangi grubun taşınmasını istiyorsan onu seçeceksin.
    Bunun altındaki 2 seçenek reputation ile ilgili, level kısmını sıfır yapabilirsin.
    altında day registered var onu da 1 yap farketmez gerçi pek.
    Altında mesajlar kısmı var onu istedigin sayı olarak değiştir.
    Promotion Strategy : kısmına mesajlar olarak ayarla sadece mesajları dikkate alır o zaman.
    Promotion Type : Birincil, yani primary yap.
    Bu Gruba Taşı : Buda hangi gruba taşıyacaksan o.

    bunu yaptıktan sonra Scheduled Task Manager kısmında User Promotions var. O ayarlıdır zaten ama değiştirmek istersen belki orda
  • 04-06-2007, 13:20:53
    #6
    User promotions dan yeni promosyon ekle oradan ilk kullanıcıyı üye atlayacağı kullanıcıyı mod yap. MEsajlara bağlı yapıp 5000 yap.
  • 04-06-2007, 13:43:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Promosyon sistemi ile yapabilirsiniz..

    Msj sayısı artınca Kullanıcı Grubu Değişsin
    teşekkürler.