tm bilmiom ama sanırım öle biş olmaz üye grubu başka üye rütbes başka msj la fln üye rütbesi belirlersin ama grubu tek tek atanıo diye biliyorum

*User Infractions buda uyarı ceza sistemi die biliyorum

ama yanlış da hatırlıyor olabilirim