• 22-11-2009, 22:50:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, sitemdeki hızlı cevap bölümünde şöyle bişey var;

    Lütfen mesajların saü alt köşesinde bulunan "Hızlı-cevap" tuşuna tıklayınız. Aksi taktirde hızlı cevap sistemi aktif duruma gelmeyecektir.

    Bunu nasıl kaldırabilirim yani bu işlemi yapmadan direk hızlı cevap yazmak istiyorum. şimdiden teşekkürler..
  • 23-11-2009, 00:03:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    AdminCP -> VB Seçenekler -> Mesaj Yollama Ve Düzenleme Seçenekleri -> Evet, tıklama gerekli değil.