Merhaba arkadaşlar, sitemdeki hızlı cevap bölümünde şöyle bişey var;
Lütfen mesajların saü alt köşesinde bulunan "Hızlı-cevap" tuşuna tıklayınız. Aksi taktirde hızlı cevap sistemi aktif duruma gelmeyecektir.
Bunu nasıl kaldırabilirim yani bu işlemi yapmadan direk hızlı cevap yazmak istiyorum. şimdiden teşekkürler..