• 21-11-2009, 06:18:19
    #1
    selam arkadaşlar vb ilk mesajda adsense reklamını sorunsuz yerleştirdim fakat reklamları misafirler göremiyor üyeler görebiliyor tüm grupların görebilmesi için ne yapmam gerekli ?
  • 21-11-2009, 06:27:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reklam kodlarınızı buraya koyun bakalım.
  • 21-11-2009, 09:42:11
    #3
    Posbit veya postbit_legacy (hangisini kullanıyorsanız)

    BUL
    <!-- post $post[postid] popup menu -->

    USTUNE EKLE
    <if condition="(THIS_SCRIPT == showthread) AND ($post[postcount] == '1')">
    <br />
    <table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%" align="center">
    <tr>
        <td class="alt1">
        <div align="center">
     
            ADSENSE REKLAM KODLARINI BURAYA YAPISTIRIN
     
        </div>
        </td>
    </tr>
    </table>
    </if>
     
     
    <!-- that's it! -->
    REKLAMIN HER SAYFADA İLK MESAJDA ÇIKMASINI İSTİYORSANIZ ASAĞIDAKİ KODU KULLANINIZ

    <if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
    Buraya 2 adet 336*280 GOOGLE REKLAM KODU KOYABİLİRSİNİZ
    </if><br />
  • 21-11-2009, 11:45:29
    #4
    hayalets: hem üyelere görünmesin, hemde her mesajda ilk konuda çıkmasını nasıl yaparız.
  • 21-11-2009, 12:23:21
    #5
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayalets: hem üyelere görünmesin, hemde her mesajda ilk konuda çıkmasını nasıl yaparız.
    anladıgım kadarı ile sadece misafirlere göstermek istiyorsun o zaman

    kodları
    <if condition="$show['guest']"> 
    kodlar
    
    </if>
    şeklinde yapınız
  • 21-11-2009, 16:31:28
    #6
    <if condition="$show['guest']">
    <if condition="(THIS_SCRIPT == showthread) AND ($post[postcount] == '1')">
    KODLAR
    </if>
    </if>