ilk mesajda adsense reklamı yardım
5
●373
- 21-11-2009, 06:18:19selam arkadaşlar vb ilk mesajda adsense reklamını sorunsuz yerleştirdim fakat reklamları misafirler göremiyor üyeler görebiliyor tüm grupların görebilmesi için ne yapmam gerekli ?
- 21-11-2009, 09:42:11Posbit veya postbit_legacy (hangisini kullanıyorsanız)
BUL
<!-- post $post[postid] popup menu -->
USTUNE EKLE
<if condition="(THIS_SCRIPT == showthread) AND ($post[postcount] == '1')"> <br /> <table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%" align="center"> <tr> <td class="alt1"> <div align="center"> ADSENSE REKLAM KODLARINI BURAYA YAPISTIRIN </div> </td> </tr> </table> </if> <!-- that's it! -->REKLAMIN HER SAYFADA İLK MESAJDA ÇIKMASINI İSTİYORSANIZ ASAĞIDAKİ KODU KULLANINIZ
<if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1"> Buraya 2 adet 336*280 GOOGLE REKLAM KODU KOYABİLİRSİNİZ </if><br />
- 21-11-2009, 12:23:21anladıgım kadarı ile sadece misafirlere göstermek istiyorsun o zamanTufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodları
<if condition="$show['guest']"> kodlar </if>
şeklinde yapınız