Posbit veya postbit_legacy (hangisini kullanıyorsanız)
BUL
<!-- post $post[postid] popup menu -->
USTUNE EKLE
<if condition="(THIS_SCRIPT == showthread) AND ($post[postcount] == '1')">
<br />
<table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%" align="center">
<tr>
<td class="alt1">
<div align="center">
ADSENSE REKLAM KODLARINI BURAYA YAPISTIRIN
</div>
</td>
</tr>
</table>
</if>
<!-- that's it! -->REKLAMIN HER SAYFADA İLK MESAJDA ÇIKMASINI İSTİYORSANIZ ASAĞIDAKİ KODU KULLANINIZ
<if condition="$post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1">
Buraya 2 adet 336*280 GOOGLE REKLAM KODU KOYABİLİRSİNİZ
</if><br />