• 15-11-2009, 15:39:42
    #1
    Arkadaşlar 90 bin üyelik mail sitem var ... vb panelden toplu mail atıyorum gece vakitlerinde yaklasık 30 bin üyeye mailler ulasıo yalnız 30 binden sonraki üyelere mailler ulasmıo ve mail kutuma bi baktımki 60 bin tane mail hatası gelmiş... servercimin suanda bana 100.00 haftalık mail yollama izni var ....vbulletin ayarlarında da bir sıkıntım yok 30 bin üyeye gidiyor sonrasına gitmiyor....kısacası demek istediğim ben sorunsuz bir şekilde tüm üyelerime nasıl toplu mail atabilrm... gmail hotmail mynet live... ne yapmam lazım hotmaile kayıt olmak felan gerekiomus gmail e kayıt olmak gerekiomus.. ne yapmam lazım arkadaslar lütfen bi yardım edin... şimdiden herkese teşekkürler
  • 15-11-2009, 21:45:49
    #2
    arkadaslar bi yardım edecek yokmu lütfennn ???
  • 15-11-2009, 23:18:38
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merhaba. bunun öncelikli sebebi hosting firmasıdır, fakat aynı anda belirli sayıdaki kişileri biraz düşürüp denermisiniz? yani orada 500 yazıyorsa onu 300 e düşürüp deneyin.
  • 16-11-2009, 00:42:24
    #4
    dostum 100000 mail atma hakkım var haftalık limitim bukadar... server sahibide diyorki hotmailden bilmem neyden ban yemişsindir ondan gitmiyordur diyor... serverde sıkıntı yok diyor bana ...
  • 16-11-2009, 01:36:36
    #5
    Söylediği gibi ban yesen hiç gönderemezsin hemen hemen o gidiyor dediğin 30 bin mailde gitmez..bu işte bir yanlışlık var bence..
  • 17-11-2009, 21:19:27
    #6
    mesela 1 hafta gidiyor diğer hafta gitmiyor sonraki hafta gidiyor ozamanda sadece ilk 1000 üyeye gidiyor gerisine gitmiyor.... ben 90 bin üyemin tamamına sorunsuz mail atmak istiyorum bunun için ne yapmam gerekli ? lütfen bir yardım edin
  • 22-11-2009, 18:04:14
    #7
    arkadaslar lütfen bi yardım edecek yokmu ?