Arkadaşlar 90 bin üyelik mail sitem var ... vb panelden toplu mail atıyorum gece vakitlerinde yaklasık 30 bin üyeye mailler ulasıo yalnız 30 binden sonraki üyelere mailler ulasmıo ve mail kutuma bi baktımki 60 bin tane mail hatası gelmiş... servercimin suanda bana 100.00 haftalık mail yollama izni var ....vbulletin ayarlarında da bir sıkıntım yok 30 bin üyeye gidiyor sonrasına gitmiyor....kısacası demek istediğim ben sorunsuz bir şekilde tüm üyelerime nasıl toplu mail atabilrm... gmail hotmail mynet live... ne yapmam lazım hotmaile kayıt olmak felan gerekiomus gmail e kayıt olmak gerekiomus.. ne yapmam lazım arkadaslar lütfen bi yardım edin... şimdiden herkese teşekkürler