• 07-11-2009, 19:41:29
    #1
    Arkadaslar ben yeni profil alanı ekledim postbit e de kodunu ekledim çok güzel oldu bende sorunsuz görünüyor postbitte.Herkesin postbitinde de çıktığını görüyorum ama benden başka gören yok neden böyle oldu anlayamadım yardım edebilecek varmı
  • 07-11-2009, 22:04:08
    #2
    yokmu yardımcı olacak
  • 07-11-2009, 22:21:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üye ıd noları ile alakalı olabilir mi ? sadece siz görüyorsanız ?
  • 07-11-2009, 22:59:23
    #4
    öyle bir ayar yok ki kardes
    bütün izinleri felan da kontrol ettim bununla ilgili bir ayar yok
    ancak şöyle bir durum var bazıları görmeye başladı ama sonra yine göremiyoruz dediler
    zamanla mı düzelecek acaba direk çıkması lazımdı
  • 08-11-2009, 19:53:37
    #5
    halettim sağoln yinede