Arkadaslar ben yeni profil alanı ekledim postbit e de kodunu ekledim çok güzel oldu bende sorunsuz görünüyor postbitte.Herkesin postbitinde de çıktığını görüyorum ama benden başka gören yok neden böyle oldu anlayamadım yardım edebilecek varmı
öyle bir ayar yok ki kardes
bütün izinleri felan da kontrol ettim bununla ilgili bir ayar yok
ancak şöyle bir durum var bazıları görmeye başladı ama sonra yine göremiyoruz dediler
zamanla mı düzelecek acaba direk çıkması lazımdı