Arkadaslar ben yeni profil alanı ekledim postbit e de kodunu ekledim çok güzel oldu bende sorunsuz görünüyor postbitte.Herkesin postbitinde de çıktığını görüyorum ama benden başka gören yok neden böyle oldu anlayamadım yardım edebilecek varmı