• 01-11-2009, 01:25:27
    #1
    Merhabalar forumda şu şekilde çıkmasini istiyorum nasil yapabilirim.

    iTrader Puanı: (1)
    iTrader Feedback: (100%)

    Bende sadece ;

    iTrader Puanı: (1) çıkıyor


    iTrader Feedback: (100%) bununda görünmesini istiyorum.

    İstanbul Anadolu Şubesi
    Mesajlar: 110
    e-Ticaret: (1)
    Rep Puanı: 10
    Rep Derecesi :

    e-Ticaret'in altina iTrader Feedback: (100%) nasil getirebilirim ?
  • 01-11-2009, 12:36:25
    #2
    <if condition="$post['userid']"><div>iTrader Feedback: (<b><a href="itrader_feedback.php?$session[sessionurl]u=$post[userid]">$post[itrader_pcnt]%</a></b>)</div></if>
    </if>
  • 01-11-2009, 13:35:41
    #3
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <if condition="$post['userid']"><div>iTrader Feedback: (<b><a href="itrader_feedback.php?$session[sessionurl]u=$post[userid]">$post[itrader_pcnt]%</a></b>)</div></if>
    </if>
    Nereye ekleyecegim bunu tam olarak hocam?
  • 01-11-2009, 17:03:55
    #4
    Postbit Kodlarını Buraya At , Yapim Verim
  • 01-11-2009, 18:11:41
    #5
    Yaptim hocam teşekkürler.