Merhabalar forumda şu şekilde çıkmasini istiyorum nasil yapabilirim.
iTrader Puanı: (1)
iTrader Feedback: (100%)
Bende sadece ;
iTrader Puanı: (1) çıkıyor
iTrader Feedback: (100%) bununda görünmesini istiyorum.
İstanbul Anadolu Şubesi
Mesajlar: 110
e-Ticaret: (1)
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi :
e-Ticaret'in altina iTrader Feedback: (100%) nasil getirebilirim ?
itraderle ilgili sorun?
4
●329
- 01-11-2009, 12:36:25<if condition="$post['userid']"><div>iTrader Feedback: (<b><a href="itrader_feedback.php?$session[sessionurl]u=$post[userid]">$post[itrader_pcnt]%</a></b>)</div></if>
</if> - 01-11-2009, 13:35:41Nereye ekleyecegim bunu tam olarak hocam?vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle