Merhabalar forumda şu şekilde çıkmasini istiyorum nasil yapabilirim.

iTrader Puanı: (1)
iTrader Feedback: (100%)

Bende sadece ;

iTrader Puanı: (1) çıkıyor


iTrader Feedback: (100%) bununda görünmesini istiyorum.

İstanbul Anadolu Şubesi
Mesajlar: 110
e-Ticaret: (1)
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi :

e-Ticaret'in altina iTrader Feedback: (100%) nasil getirebilirim ?