Merhabalar forumda şu şekilde çıkmasini istiyorum nasil yapabilirim.
iTrader Puanı: (1)
iTrader Feedback: (100%)
Bende sadece ;
iTrader Puanı: (1) çıkıyor
iTrader Feedback: (100%) bununda görünmesini istiyorum.
İstanbul Anadolu Şubesi
Mesajlar: 110
e-Ticaret: (1)
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi :
e-Ticaret'in altina iTrader Feedback: (100%) nasil getirebilirim ?