• 27-10-2009, 19:17:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Bir konuda sıkıntımız var. Rep sistemini aktif ettim forumda ancak rep puanı yazmıyor. Sadece verilen rep e göre artış gösteriyor. Altında kaç rep puanı olduğu görümüyor. Neden kaynaklanıyor olabilir acaba bilen varsa yardımcı olabilirmi
  • 27-10-2009, 23:05:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vB seçenek=>Konu Görüntüleme Seçenekleri=>İleti Elementleri=>İleti etmenleri=>Tecrübe Puanı sistemini göster yanında tick var işaretleyin.
  • 28-10-2009, 09:46:46
    #3
    Teşekkür ederim şimdi yazıyor ancak eski verilen repleri göstermiyo sıfırlanmış gibi istatistiklerde 100 repi olan 10 repi var görünüyor profilde bu neden kaynaklanıyordur rep veriyorum puanda artmıyor
  • 12-11-2009, 01:12:55
    #4
    Arkadaşlar sorunum devam ediyor şuanda olmadı sanırım üyeler dahil o bölüme yazabiliyorlar yapamadık bilen birisi yardımcı olabilirmi