Merhaba arkadaşlar. Bir konuda sıkıntımız var. Rep sistemini aktif ettim forumda ancak rep puanı yazmıyor. Sadece verilen rep e göre artış gösteriyor. Altında kaç rep puanı olduğu görümüyor. Neden kaynaklanıyor olabilir acaba bilen varsa yardımcı olabilirmi