Merhabalar,
Şu an kullandığım dil sürümü yarı ingilizce yarı türkçe ve güzel bir görüntü oluşturmuyor. Baştan tercüme etmeyede kasmak istemiyorum.
Eğer sizde varsa paylaşırsanız sevinirim.
Vb 3.8.4 Türkçe Dil Paketi olan
5
●2.057
- 15-10-2009, 15:32:29