Merhabalar,

Şu an kullandığım dil sürümü yarı ingilizce yarı türkçe ve güzel bir görüntü oluşturmuyor. Baştan tercüme etmeyede kasmak istemiyorum.

Eğer sizde varsa paylaşırsanız sevinirim.