arkadaşlar temam yarımdı ben pixseli ayarlardan attırdım ana sayfa büyüdü ama konu içine girdiğinde hala aynı nasııl büüyütebilirim konu içini
http://www.genisailedizisi.net/forum....php?p=3#post3
Sayfa yarım çıkıyor
8
●1.731
- 20-09-2009, 15:17:06Misafir
- 20-09-2009, 16:33:34Misafirhocam sadece konu için değilmiş tema yarım olduğu içn heryer yarım çıkıyor ana sayfayı düzelttim o hariç birazda header kodlarıyla oynamıştım ama ana sayfa hariç heryer yarım
- 20-09-2009, 16:39:27Misafirhayır temada hiçbir sorun yok düzgün çalışıyodu ama tema yarrımdı ben biraz oynadım yardımcı olacak birisi msn adresini veririse detaylı anlatırım..
- 20-09-2009, 21:57:04admincp-->stil ve temalar -->$teman-->biçim ölçüleri Ana Tablo ölcüleri (Pixel yada Yüzde (%)) %100 yap
- 21-09-2009, 09:05:52Misafiryok hocam saol da 100 yapınca daha da küçücük oldu normalde 995 di. ben orayı 1200 falan yaptım bu seferde ana sayfa uzadı yani bor ortası yok mu bunun..
edit : 100% yaptım yine olmadı aynı kaldı
edit2: 11% falan yapınca büyüyorda hocam bir değişiklik olmuyo yani yana kayıyo sayfa bu seferde yani tam dibe yaslanıp tam sayfa olmuyor büyüyor yana kayıyor yine ortada oluyor. - 22-09-2009, 03:29:29MisafirArkadaşlar Benim Sorunum greenone temasını yükledim tema yarımdı ancak ben biraz oynadım değerlerini %100 falan yaptım oldu ancak sadece ana sayfa düzeldi konular falan hala yarım çıkıyor bunları nasıl tam ekran yapabilirim..
resim :
Birde ana sayfayı güzelleştirmek için eklenti - puling önerebilirmisiniz cıvıl cıvıl yapacak forumu ana sayfa için..
