• 20-09-2009, 15:17:06
    #1
    Misafir
    arkadaşlar temam yarımdı ben pixseli ayarlardan attırdım ana sayfa büyüdü ama konu içine girdiğinde hala aynı nasııl büüyütebilirim konu içini

    http://www.genisailedizisi.net/forum....php?p=3#post3
  • 20-09-2009, 16:03:19
    #2
    Misafir
    yardım edecek yokmu ?
  • 20-09-2009, 16:03:45
    #3
    enteresan
    aklıma bişey gelmiyor ama postbit legacy i resetleyip denedinmi kardes
    ve profili sola alıp dene bir de
  • 20-09-2009, 16:33:34
    #4
    Misafir
    hocam sadece konu için değilmiş tema yarım olduğu içn heryer yarım çıkıyor ana sayfayı düzelttim o hariç birazda header kodlarıyla oynamıştım ama ana sayfa hariç heryer yarım
  • 20-09-2009, 16:37:58
    #5
    o zaman bilemeyecem kardes yüklediğinde mi vardı o sorun
    tema arızalı olabilir
  • 20-09-2009, 16:39:27
    #6
    Misafir
    hayır temada hiçbir sorun yok düzgün çalışıyodu ama tema yarrımdı ben biraz oynadım yardımcı olacak birisi msn adresini veririse detaylı anlatırım..
  • 20-09-2009, 21:57:04
    #7
    admincp-->stil ve temalar -->$teman-->biçim ölçüleri Ana Tablo ölcüleri (Pixel yada Yüzde (%)) %100 yap
  • 21-09-2009, 09:05:52
    #8
    Misafir
    yok hocam saol da 100 yapınca daha da küçücük oldu normalde 995 di. ben orayı 1200 falan yaptım bu seferde ana sayfa uzadı yani bor ortası yok mu bunun..
    edit : 100% yaptım yine olmadı aynı kaldı
    edit2: 11% falan yapınca büyüyorda hocam bir değişiklik olmuyo yani yana kayıyo sayfa bu seferde yani tam dibe yaslanıp tam sayfa olmuyor büyüyor yana kayıyor yine ortada oluyor.
  • 22-09-2009, 03:29:29
    #9
    Misafir
    Arkadaşlar Benim Sorunum greenone temasını yükledim tema yarımdı ancak ben biraz oynadım değerlerini %100 falan yaptım oldu ancak sadece ana sayfa düzeldi konular falan hala yarım çıkıyor bunları nasıl tam ekran yapabilirim..

    resim :


    Birde ana sayfayı güzelleştirmek için eklenti - puling önerebilirmisiniz cıvıl cıvıl yapacak forumu ana sayfa için..