arkadaşlar temam yarımdı ben pixseli ayarlardan attırdım ana sayfa büyüdü ama konu içine girdiğinde hala aynı nasııl büüyütebilirim konu içini

http://www.genisailedizisi.net/forum....php?p=3#post3