merhaba arkadaşlar vbulletini null kullanıyodum ben lisans aldım biraz öncede lisanslı 3.8.4 ü indirdim.
şimdi bunu ben ftp ye nasıl atıcam includes klasöründedi config.php yi atmasam olurmu nasıl yüklicem hiç yapmadım daha önce bide lisans kodunu nereye giricem o kod vbulletin sitesine giriş yaptığım kodmu yoksa dosyayı indirdiğimde dosyada vbulletin3.8.4xxxxxx diye bşiler yazıyo omu oluyo bilen birisi izah edebilirmi
Null'dan Lisansa Geçiş Nasıl yapıcam yardım
9
●613
- 18-09-2009, 10:30:41
- 18-09-2009, 10:34:53şimdi arkadaşım atıcamda bu cpnfig.php dosyasını atmasam olurmu veritabanı bozulurmu yani demek istediğim şu
config.php - init.php - install.php
bu 3 dosyayı orjinal vbulletinin içinden atmasam sorun olurmu - 18-09-2009, 10:40:38Dostum Orjinal vB'yi Komple At İçine (install.php Hariç) Üstüne Yazdır De Bişey Bozulmaz.(Config.php Bozulur Diye Düşünme Çünkü ORjinal vB'nin İçinde Config.php Yoktur , config.php.new Vardır)
w ww.siteadı.com/upgrade.php de Sorduğu Kod vB'nin Orjinal Sitesine Girerken Yazdığın Kullanıcı Adıdır.
Kolay Gelsin. - 18-09-2009, 10:41:38tamam arkdaşım bu config.php yede şuandaki database bilgilerimi giriptemi atıyım korkuyorum hiç yapmadım bozulursa kötü olur.
- 18-09-2009, 11:03:02arkadaşım oldu çok saol gerçekten şimdi init.php siliyimmi gerek varmı
bide eklentilerim vbulletin.org tan değil. yani vbulletin destek sitelerinden indirilenler falan sorun olurmu onlar