• 18-09-2009, 10:30:41
    #1
    merhaba arkadaşlar vbulletini null kullanıyodum ben lisans aldım biraz öncede lisanslı 3.8.4 ü indirdim.

    şimdi bunu ben ftp ye nasıl atıcam includes klasöründedi config.php yi atmasam olurmu nasıl yüklicem hiç yapmadım daha önce bide lisans kodunu nereye giricem o kod vbulletin sitesine giriş yaptığım kodmu yoksa dosyayı indirdiğimde dosyada vbulletin3.8.4xxxxxx diye bşiler yazıyo omu oluyo bilen birisi izah edebilirmi
  • 18-09-2009, 10:31:55
    #2
    Lisanslı dosyaları atacaksın ve üstüne yazdır diyeceksin.
  • 18-09-2009, 10:34:53
    #3
    şimdi arkadaşım atıcamda bu cpnfig.php dosyasını atmasam olurmu veritabanı bozulurmu yani demek istediğim şu

    config.php - init.php - install.php

    bu 3 dosyayı orjinal vbulletinin içinden atmasam sorun olurmu
  • 18-09-2009, 10:40:38
    #4
    Dostum Orjinal vB'yi Komple At İçine (install.php Hariç) Üstüne Yazdır De Bişey Bozulmaz.(Config.php Bozulur Diye Düşünme Çünkü ORjinal vB'nin İçinde Config.php Yoktur , config.php.new Vardır)
    w ww.siteadı.com/upgrade.php de Sorduğu Kod vB'nin Orjinal Sitesine Girerken Yazdığın Kullanıcı Adıdır.

    Kolay Gelsin.
  • 18-09-2009, 10:41:38
    #5
    tamam arkdaşım bu config.php yede şuandaki database bilgilerimi giriptemi atıyım korkuyorum hiç yapmadım bozulursa kötü olur.
  • 18-09-2009, 10:42:46
    #6
    Arkadaşım Yazdığım Mesajı Tekrar Okurmusun ?
  • 18-09-2009, 10:46:02
    #7
    tamam arkadaşım atıyorum inş bişi olmaz
  • 18-09-2009, 11:03:02
    #8
    arkadaşım oldu çok saol gerçekten şimdi init.php siliyimmi gerek varmı

    bide eklentilerim vbulletin.org tan değil. yani vbulletin destek sitelerinden indirilenler falan sorun olurmu onlar
  • 18-09-2009, 11:12:21
    #9
    En mantıklısı .org den indirmek tabiki.