merhaba arkadaşlar vbulletini null kullanıyodum ben lisans aldım biraz öncede lisanslı 3.8.4 ü indirdim.

şimdi bunu ben ftp ye nasıl atıcam includes klasöründedi config.php yi atmasam olurmu nasıl yüklicem hiç yapmadım daha önce bide lisans kodunu nereye giricem o kod vbulletin sitesine giriş yaptığım kodmu yoksa dosyayı indirdiğimde dosyada vbulletin3.8.4xxxxxx diye bşiler yazıyo omu oluyo bilen birisi izah edebilirmi