Konu
Null'dan Lisansa Geçiş Nasıl yapıcam yardım
18-09-2009, 10:34:53
#3
GodLessTurtLe
şimdi arkadaşım atıcamda bu cpnfig.php dosyasını atmasam olurmu veritabanı bozulurmu yani demek istediğim şu
config.php - init.php - install.php
bu 3 dosyayı orjinal vbulletinin içinden atmasam sorun olurmu