şimdi arkadaşım atıcamda bu cpnfig.php dosyasını atmasam olurmu veritabanı bozulurmu yani demek istediğim şu

config.php - init.php - install.php

bu 3 dosyayı orjinal vbulletinin içinden atmasam sorun olurmu