• 13-09-2009, 19:02:48
    #10
    arkadaşlar önceki gün yedeğini kurdum..yapmıyorum güncelleme filan
  • 13-09-2009, 19:05:07
    #11
    Eklenti hatası o hatalar. Muhtemelen kullandığın eklentiler sürümle uyuşmuyor.
  • 14-09-2009, 12:33:37
    #12
    sürüm düşürdükten sonra daha çok hata meydana gelir sonra al başına belayı ben sana söyliyim hemde bu sorun vb srüm yükseltmekle olcak iş değil sen biliyorsun ya yaparsın sana bırakıyorum
  • 14-09-2009, 12:37:16
    #13
    eğer sürümü düşürmene rağmen olmadıysa
    config.php aç
    bul;
    <?php
    altına ekle;
    define define('DISABLE_HOOKS', true);
    peki yaptığım site neden takır takır çalışıyor o işcini uzmanlığına bağlı bazıları gibi düşürdükten sonra siteyi bırakıp adamı mağdur bırakmadım
  • 14-09-2009, 12:37:49
    #14
    sorunlar eklentiden kaynaklanıyor,pasif durumda değil tamamen silinmiş olmalı eklentiler.Yeni sürüm eklentileri yüklenmeli.