Konu
3.8.4 e geçiş ve Sorunlar :s
14-09-2009, 12:33:37
#12
NobraN
sürüm düşürdükten sonra daha çok hata meydana gelir sonra al başına belayı ben sana söyliyim hemde bu sorun vb srüm yükseltmekle olcak iş değil sen biliyorsun ya yaparsın sana bırakıyorum