• 13-09-2009, 00:58:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar Vbulletinde sabit konu yaptıgım konular normal konu olarak yapamıyorum neden anlamaıdm konununn özleligi bitti artık normla konu yapmak istiyorum öyle bir sık yok kaldır kaydır geri getir sil kapat sabitle şıklaır var baa bu konuda yardım edecek olan varmı
  • 13-09-2009, 01:00:20
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konunun içerisine girip oradan yapabilirsiniz.
  • 13-09-2009, 01:01:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    merhaba.. eğer seçeneklere bakarsanız iki tane sil seçeneği olmalı ? eğer öyleyse üstteki sil konuyu normal hale getiriyor
  • 13-09-2009, 01:01:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    denedim kardesım olmuyor nasıl iştir anlamadım
  • 13-09-2009, 01:13:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba.. eğer seçeneklere bakarsanız iki tane sil seçeneği olmalı ? eğer öyleyse üstteki sil konuyu normal hale getiriyor
    teşekkürler kardesımd edigin gibi oldu