normal konu olarak yapamıyorum neden anlamaıdm konununn özleligi bitti artık normla konu yapmak istiyorum öyle bir sık yok kaldır kaydır geri getir sil kapat sabitle şıklaır var baa bu konuda yardım edecek olan varmı
Vbulletin sabit konu
4
●1.573
- 13-09-2009, 00:58:51Üyeliği durduruldumerhaba arkadaşlar Vbulletinde sabit konu yaptıgım konular
normal konu olarak yapamıyorum neden anlamaıdm konununn özleligi bitti artık normla konu yapmak istiyorum öyle bir sık yok kaldır kaydır geri getir sil kapat sabitle şıklaır var baa bu konuda yardım edecek olan varmı
- 13-09-2009, 01:13:02Üyeliği durdurulduteşekkürler kardesımd edigin gibi oldusrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle