merhaba arkadaşlar Vbulletinde sabit konu yaptıgım konular normal konu olarak yapamıyorum neden anlamaıdm konununn özleligi bitti artık normla konu yapmak istiyorum öyle bir sık yok kaldır kaydır geri getir sil kapat sabitle şıklaır var baa bu konuda yardım edecek olan varmı