• 03-09-2009, 18:46:32
    #1
    admincp--> stil temalar --> stil düzenleme --> $kullandığın tema --> postbit/ postbit_legacy hangisini kullanıyorsanız
    bul;
    <!-- message, attachments, sig -->
    	</td>
    </tr>
    </table>
    altına ekle;
    <div style="padding: 6px 0px 0px 0px"> 
    <table class="tborder" cellpadding="6" cellspacing="1" border="0" width="100%" align="center"> 
    <tr> 
    	<td class="thead" align="left"><a href="#"> 
    <span style="text-decoration: none"><font color="#FFFFFF">Text Reklamlar</font></span></a></td> 
    </tr> 
    <tr> 
    	<td class="alt1" align="center"> 
    	<center> $reklam kodlarınız </center> 
    	</td> 
    </tr> 
    </table> 
    </div>
  • 03-09-2009, 18:51:27
    #2
    Bu tür konuları vBulletin bölümüne açıp bu bölümü çöplüğe çevirmezsek nasıl olur.. İhtiyacın olan zaten konu açar sorar. Netice de bu bölüm eklenti ve modifikasyon paylaşım bölümü değil.
  • 03-09-2009, 19:11:17
    #3
    https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html hocam buraya ekleseydiniz keşke arayan daha çabuk bulur birde merak ettim kusura bakmayın her mesajın altında çıkarsa ban sebebi olabilir mi çünkü tek sayfada 3 tane gösterin diyor adsense bize
  • 03-09-2009, 20:57:42
    #4
    Reveloper
    papagan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html hocam buraya ekleseydiniz keşke arayan daha çabuk bulur birde merak ettim kusura bakmayın her mesajın altında çıkarsa ban sebebi olabilir mi çünkü tek sayfada 3 tane gösterin diyor adsense bize
    Saçma birşey Adsense'de banlamak için yer arıyor 2 sene ben postbit_legacy'de her mesajın üstüne koydum birşey olmadı.

    Artık şu sistemi kullanıyorum Navbar'da bir reklam mesaj arası bir reklam footer bir reklam
  • 03-09-2009, 22:35:42
    #5
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma birşey Adsense'de banlamak için yer arıyor 2 sene ben postbit_legacy'de her mesajın üstüne koydum birşey olmadı.
    Artık şu sistemi kullanıyorum Navbar'da bir reklam mesaj arası bir reklam footer bir reklam
    teşekkür ederim deneyeceğim
  • 04-09-2009, 17:51:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bunu arıyordum sağol
  • 04-09-2009, 20:36:06
    #7
    Misafir
    Daha önce açmıştım bu konuyu.
  • 04-09-2009, 22:52:48
    #8
    Bilmeyen arkadaşlar için iyi oldu,
    teşekkürler.