papagan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html hocam buraya ekleseydiniz keşke arayan daha çabuk bulur birde merak ettim kusura bakmayın her mesajın altında çıkarsa ban sebebi olabilir mi çünkü tek sayfada 3 tane gösterin diyor adsense bize
Saçma birşey Adsense'de banlamak için yer arıyor 2 sene ben postbit_legacy'de her mesajın üstüne koydum birşey olmadı.

Artık şu sistemi kullanıyorum Navbar'da bir reklam mesaj arası bir reklam footer bir reklam