• 31-08-2009, 23:07:36
    #1
    Merhab arkadaşlar vb 3.8.4 kullanıyorum buna entegreli bir flashchat var yeni üyelerin direk sohbete girmemeleri için forumda x msj attıktan sonra sohbete girmeye hak kazanmasını istiyorum.. bir kaç sitede görmüştüm üye grublarından fln bişey demişlerdi ama yapamadım... yardımcı olurmusunuz flash chjate msj kotası koymak istiyorum.. saygılar
  • 01-09-2009, 08:19:43
    #2
    İlk Olarak Neden Flash Chat vbulletin Kendi Chat Sistemleri Var İken
    Ve Kurdugunu Flash Chat Burdan Belirtirseniz Daha Kolay Yardımcı Olabiliriz ...
  • 01-09-2009, 10:10:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapmak istediğiniz şey flashchat ile ilgili bunu ancak flashchat'i düzenleyerek yapabilirsiniz.
  • 01-09-2009, 14:42:17
    #4
    kullandığım FlashChat_v5.0.11 flash chatı seviyorum özellikleri güzel
    ayrıca flash chat üzerinde böyle bir kota özelliği yok forumdan yapıldığını biliyorum ama nasıl yapıldığı konusunda bilgim yok