Merhab arkadaşlar vb 3.8.4 kullanıyorum buna entegreli bir flashchat var yeni üyelerin direk sohbete girmemeleri için forumda x msj attıktan sonra sohbete girmeye hak kazanmasını istiyorum.. bir kaç sitede görmüştüm üye grublarından fln bişey demişlerdi ama yapamadım... yardımcı olurmusunuz flash chjate msj kotası koymak istiyorum.. saygılar