• 18-07-2009, 23:13:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    vBulletin'de üyelerin kırık linkleri veya olumsuz mesajları yönetime ihbar edebileceği ihbar eklentisi falan var mı?

    Report tuşu var fakat her üye kullanmayı bilmiyor mesajlarda buton olsa daha kolay bildirebilirler.
  • 18-07-2009, 23:40:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Report.gif olan kısmı güzel bi buton yapıp ftp den uzerine yazdırabilirsiniz ?
  • 19-07-2009, 02:58:48
    #3
    Avatar bölümünde değilde alıntı butonlarının orada kullanmak istiyorum.
  • 19-07-2009, 13:08:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BBcode ile yapabilirsin..

    ornegin

    [ihbr]ihbar[/ihbr]
    bunun gibi cikabilir


    embed kodunuda ona gore resim ve link olarak ayarlayabilirsin...
  • 19-07-2009, 16:38:53
    #5
    Tam olarak nasıl yapabileceğimi söyler misin?
  • 20-07-2009, 04:13:01
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üzerinde "İhbar Et" yazan bir buton yaparsın. Postbit_legacy template'inde
    şunu bul:

    <if condition="$post['editlink']">
    tam üzerine şunu ekle :

    <if condition="$show['reportlink']"><a href="report.php?$session[sessionurl]p=$post[postid]" rel="nofollow"><img src="BURAYA YENİ YAPTIĞIN BUTONUN LİNKİ GELECEK" alt="$vbphrase[report_bad_post]" border="0" /></a></if>
    Bu arada ihbarlar için yeni bir forum oluşturup, o forumu forum izinlerinden üyelere kapatıp sadece yönetime göstererek, yapılan ihbarların konu olarak açılmasını sağlayabilirsin.