Merhaba arkadaşlar,
vBulletin'de üyelerin kırık linkleri veya olumsuz mesajları yönetime ihbar edebileceği ihbar eklentisi falan var mı?
Report tuşu var fakat her üye kullanmayı bilmiyor mesajlarda buton olsa daha kolay bildirebilirler.
İhbar Butonu, eklentisi?
5
●464
- 18-07-2009, 23:40:31Üyeliği durdurulduReport.gif olan kısmı güzel bi buton yapıp ftp den uzerine yazdırabilirsiniz ?
- 20-07-2009, 04:13:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Üzerinde "İhbar Et" yazan bir buton yaparsın. Postbit_legacy template'inde
şunu bul:
<if condition="$post['editlink']">
tam üzerine şunu ekle :
<if condition="$show['reportlink']"><a href="report.php?$session[sessionurl]p=$post[postid]" rel="nofollow"><img src="BURAYA YENİ YAPTIĞIN BUTONUN LİNKİ GELECEK" alt="$vbphrase[report_bad_post]" border="0" /></a></if>
Bu arada ihbarlar için yeni bir forum oluşturup, o forumu forum izinlerinden üyelere kapatıp sadece yönetime göstererek, yapılan ihbarların konu olarak açılmasını sağlayabilirsin.