Üzerinde "İhbar Et" yazan bir buton yaparsın. Postbit_legacy template'inde
şunu bul:

<if condition="$post['editlink']">
tam üzerine şunu ekle :

<if condition="$show['reportlink']"><a href="report.php?$session[sessionurl]p=$post[postid]" rel="nofollow"><img src="BURAYA YENİ YAPTIĞIN BUTONUN LİNKİ GELECEK" alt="$vbphrase[report_bad_post]" border="0" /></a></if>
Bu arada ihbarlar için yeni bir forum oluşturup, o forumu forum izinlerinden üyelere kapatıp sadece yönetime göstererek, yapılan ihbarların konu olarak açılmasını sağlayabilirsin.