Vbulletin ve VbSeo Lisansı hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbulletin ve VbSeo Lisansı hakkında
2
●
282
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Vbulletin ve VbSeo Lisansı hakkında
06-07-2009, 19:17:48
#1
Mr.Function
Ben şimdi gittim owned vb lisansı aldım üst sürüm çıkınca illa para mı ödemem gerekiyor ? Vbseo da da böyle birşey var mı ?
06-07-2009, 19:38:43
#2
eTiKeT
1 Yıl Boyunca Cıkan Bütün Sürümleri Para Vermeden Kullanabilirsiniz
1 yıl Sonunda Eger Sürümü Yeni Sürümler İle Yükseltmek İsterseniz 40$ Dı Sanırım ödeyerek 1 Yıl Daha Hak Kazanırsınız Bu vbulletin Ve Vbseo Da Aynıdır ...
08-07-2009, 20:43:13
#3
SweetHome
yıllık 40usd ödemem dersen en son kurduğun version ile ömür boyu devam edersin..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler