• 06-07-2009, 19:17:48
    #1
    Ben şimdi gittim owned vb lisansı aldım üst sürüm çıkınca illa para mı ödemem gerekiyor ? Vbseo da da böyle birşey var mı ?
  • 06-07-2009, 19:38:43
    #2
    1 Yıl Boyunca Cıkan Bütün Sürümleri Para Vermeden Kullanabilirsiniz
    1 yıl Sonunda Eger Sürümü Yeni Sürümler İle Yükseltmek İsterseniz 40$ Dı Sanırım ödeyerek 1 Yıl Daha Hak Kazanırsınız Bu vbulletin Ve Vbseo Da Aynıdır ...
  • 08-07-2009, 20:43:13
    #3
    yıllık 40usd ödemem dersen en son kurduğun version ile ömür boyu devam edersin..