Konu
Vbulletin ve VbSeo Lisansı hakkında
06-07-2009, 19:17:48
#1
Mr.Function
Ben şimdi gittim owned vb lisansı aldım üst sürüm çıkınca illa para mı ödemem gerekiyor ? Vbseo da da böyle birşey var mı ?