Türkçe karakter sorunu
6
●952
- 04-03-2007, 14:53:00Üyeliği durdurulduİlk kez böyle birşeyle karşılaşıyorum herhangi bir hata vs de vermiyor konu başlıklarında türkçe karakter kabul ediyor cevap yazarken türkçe karakter kabul etmiyor hata mesajı vs çıkmıyor fakat mesaj gönderiliyor diyor o şekilde kalıyor işin ilginç yanı bazı üyelerde hiç birşey yokmuş gibi türkçe karakter kabul ediyor
- 04-03-2007, 17:45:21Üyeliği durdurulduSağolun çözümü bulduğunuzda paylaşırsanız sevinirimvezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2009, 15:59:17Arkadaşlar aynı sorun bendede vardı. Kullandığım dil paketinden başka bir ingilizce birde başka tr dil paketi bulunuyordu. TR paketi karekter sorunlu idi. Ancak aktif olmadığından ben herhangi bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ancak bozuk dil paketini kaldırınca otomatik olarak karekter sorunu ortadan kalktı.