İlk kez böyle birşeyle karşılaşıyorum herhangi bir hata vs de vermiyor konu başlıklarında türkçe karakter kabul ediyor cevap yazarken türkçe karakter kabul etmiyor hata mesajı vs çıkmıyor fakat mesaj gönderiliyor diyor o şekilde kalıyor işin ilginç yanı bazı üyelerde hiç birşey yokmuş gibi türkçe karakter kabul ediyor