• 22-06-2009, 00:18:57
    #1
    Phpbb3 ü impex yardımı ile vbulletin 3.5.7 sürümüne çevirdim.
    Ama ı ve ş harfları ? şeklinde çıkıyor . Bugün bütün günümü buna harcadım. Byük kayıbım oldu . Google u deştim bakmadığım türkçe , ingilizce , arapça site kalmadı. bir ton şey denedim yinede düzeltemedim.
    daha önce illa başından geçen vardır . Nasıl çözdüğünü anlatırsa sevinirim
  • 22-06-2009, 22:20:37
    #2
    impex karakteri ne yaptın
    ?
  • 23-06-2009, 14:51:45
    #3
    çoğu seti denedim. latin 5 ve latin 1 de denedim