Phpbb3 ü impex yardımı ile vbulletin 3.5.7 sürümüne çevirdim.
Ama ı ve ş harfları ? şeklinde çıkıyor . Bugün bütün günümü buna harcadım. Byük kayıbım oldu . Google u deştim bakmadığım türkçe , ingilizce , arapça site kalmadı. bir ton şey denedim yinede düzeltemedim.
daha önce illa başından geçen vardır . Nasıl çözdüğünü anlatırsa sevinirim