slogan title - vBulletin yazıyor
vbulletin yazısını silmek istiyorum nasıl yaparım ?
Explorar 'dan vBulletin yazısını nasıl silerim?
7
●1.072
- 21-06-2009, 17:08:34
- 21-06-2009, 17:22:22yüzlerce sonuc çıkıyor hangisini sileceğim ben :S
footerdekini silmek yasak biliyorsunuz kazayla silmeyelim.
tam olarak nasıl yaparım ?
ayrıca aşağıdaki işlemide yaptım sonuc alamadım :S
Alıntı - 21-06-2009, 17:24:15Anasayfadaki - Vbulletin yazısını kaldırmak için ;axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ForumHome Temletesine Gir.
<title><phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[x_powered_by_vbulletin]</phrase></title>
kodu bul ve şununla Değiştir.
<title>SLOGANINI BURAYA YAZ</title>
İşte Bu Kadar... - 21-06-2009, 17:30:44CetinkayA111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sağol oldu ama artık hep ordan yapmam gerekecek neyse sorun değil
++
- 22-06-2009, 10:32:59İstersen headinclude içine ekler
<title>İstediğini istediğin kadar yaz</title>
vBulletin yazısı kökten kalkar forumhome da aramaktan daha kolaydır. - 22-06-2009, 20:20:31sadece ana sayfada çıkıyor zaten vbulletin yazısı onun için gerek yok sanırım.
sağol
++