• 21-06-2009, 17:08:34
    #1
    slogan title - vBulletin yazıyor

    vbulletin yazısını silmek istiyorum nasıl yaparım ?
  • 21-06-2009, 17:10:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    explorer ile alakası yok. dil dosyalarından dolayı o.. vbulletin diye aratın title yazan kısımdan vbulletin i silin..
  • 21-06-2009, 17:22:22
    #3
    yüzlerce sonuc çıkıyor hangisini sileceğim ben :S
    footerdekini silmek yasak biliyorsunuz kazayla silmeyelim.
    tam olarak nasıl yaparım ?

    ayrıca aşağıdaki işlemide yaptım sonuc alamadım :S


    Alıntı
    Belirtmek isterimki bu işlem vbulletin telif hakları ile alakalı bişey değildir ve footerdaki ("powered by vBulletin") yazısını silmez sadece tarayıcıdaki vbulletin yazısını siler örn vermek gerekirse

    Sitenizin İsmi - vBulletin - Tarayıcı ismi (Mozilla Firefox) yazısındaki vbulletini siler ve bu işlem sonucunda sadece

    Sitenizin İsmi - Tarayıcı ismi (Mozilla Firefox) kalır

    Admin CP --> diller ve Cümleler --> Cümlelerde ara

    {1} - Powered by vBulletin

    Değişitir ve kaydet

    {1}
  • 21-06-2009, 17:24:15
    #4
    axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    slogan title - vBulletin yazıyor
    vbulletin yazısını silmek istiyorum nasıl yaparım ?
    Anasayfadaki - Vbulletin yazısını kaldırmak için ;
    ForumHome Temletesine Gir.

    <title><phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[x_powered_by_vbulletin]</phrase></title>
    kodu bul ve şununla Değiştir.
    <title>SLOGANINI BURAYA YAZ</title>
    İşte Bu Kadar...
  • 21-06-2009, 17:30:44
    #5
    CetinkayA111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfadaki - Vbulletin yazısını kaldırmak için ;
    ForumHome Temletesine Gir.
    <title><phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[x_powered_by_vbulletin]</phrase></title>
    kodu bul ve şununla Değiştir.
    <title>SLOGANINI BURAYA YAZ</title>
    İşte Bu Kadar...


    çok sağol oldu ama artık hep ordan yapmam gerekecek neyse sorun değil ++
  • 21-06-2009, 17:37:58
    #6
    Rica Ederim
  • 22-06-2009, 10:32:59
    #7
    İstersen headinclude içine ekler

    <title>İstediğini istediğin kadar yaz</title>
    vBulletin yazısı kökten kalkar forumhome da aramaktan daha kolaydır.
  • 22-06-2009, 20:20:31
    #8
    sadece ana sayfada çıkıyor zaten vbulletin yazısı onun için gerek yok sanırım.
    sağol