CetinkayA111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anasayfadaki - Vbulletin yazısını kaldırmak için ;
ForumHome Temletesine Gir.
<title><phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[x_powered_by_vbulletin]</phrase></title>
kodu bul ve şununla Değiştir.
<title>SLOGANINI BURAYA YAZ</title>
İşte Bu Kadar...


çok sağol oldu ama artık hep ordan yapmam gerekecek neyse sorun değil ++