• 13-06-2009, 23:22:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sorunum şöyle..


    localhost kurup vbulletin kurdukdan sonra üyelre mail göndermek istiyorum localhostda neler kurulu olması lazım ki mail ulaşsın. Direk yolladıgım zaman gitmiyor... şimdiden tşkler...
  • 13-06-2009, 23:23:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mail server olması lazım.
  • 13-06-2009, 23:25:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail server olması lazım.

    O kadar mı icewap mail server kursam olur mu ?
  • 14-06-2009, 01:06:58
    #4
    emredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar mı icewap mail server kursam olur mu ?
    bence yeterlidir.