Arkadaşlar sorunum şöyle..
localhost kurup vbulletin kurdukdan sonra üyelre mail göndermek istiyorum localhostda neler kurulu olması lazım ki mail ulaşsın. Direk yolladıgım zaman gitmiyor... şimdiden tşkler...
Localhost 'da Vbulletin Üzarinden Mail Gönderme
3
●354
- 13-06-2009, 23:25:07Üyeliği durdurulduMontrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar mı icewap mail server kursam olur mu ?