Arkadaşlar sorunum şöyle..


localhost kurup vbulletin kurdukdan sonra üyelre mail göndermek istiyorum localhostda neler kurulu olması lazım ki mail ulaşsın. Direk yolladıgım zaman gitmiyor... şimdiden tşkler...