Arkadaşlar şu anda bir arkadaşın sunucusunda forum sitemi barındırıyorum
Yeni bir sunucudan hesap aldım bambaşka bir yer. Oraya da başka bir domain ile eski forumumdaki sql kullanmak istiyorum
bu mümkün mü?
Vbulletin Sql bilgilerini başka bir sunucuda kullanmak?
5
●1.092
- 15-02-2007, 01:22:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tabiki ...ftp deki dosyalarını aynen yolla.
Forumun yedeğini al admincpde sol en alttan. sql olur o. (cpanelden falan da alırsın da böle bir soru sordugun için acemi oldugunu varsayıyorum)
Daha sonra bigdump.php diye bir dosyalık script var database isminin şifreni falan ayarlıyorsun yüklüyorsun. Google da aratırsan benım de olmak üzere birsürü dökümana ulaşırsın.
Elinde sql yedeğin olsun heryere istedigin zaman yüklersin. - 15-02-2007, 19:28:18Eposta Aktivasyonu Gerekmekteafedersiniz gece geç konuyu açtım isteğimi tam ifade edememişim şimdi okuduğumda anladım
Bu arada teşekkürler shaltr
sql yedeğimi taşımak istemiyorum Eski yerde yayın devam edecek site.com olarak.
ve yeni aldığım yerde yeni bir domain aldım orada da site.org olarak yayın yapabilir miyim?
iki farklı sunucu farklı domain aynı sql yani...
Domainler aynı sunucuda olduğunda bunu çok kolay yapabiliyordum ama farklı sunucudalar.. Şimdi bir çözüm bulamadım :S - 16-02-2007, 15:08:56config.php den database server yerine o makinanın IP sini yazarsan olur.Fakat sql in bulundugu serverin external(dış)veri baglantısı acık olmalı.
Bu arada teşekkürler shaltr