• 06-05-2009, 12:29:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar 3 gundur vb kurmayı dusunuyoruz arkadaslarla ne yaptıysak ne ettıysek db hatası verıyor sureklı yuklenmıyor confıg.php duzenlıyoruz resımlı anlatımlardakı tum uygulamaları yapıyoruz yok bır ıkı vb surumu denedım aynısı mysQl Yetkılendırmelerındede sorun yok Acaba Bıze ucretsız olarak vb kurcak olan varmı ? Bız 6 Öğrencı Counter Strike Destek Platformu adı altında bır sıte actık tek eksık forumumuz kaldı.Bırı cıkıp bıze hayrına ucretsız vb kurabılırse super olcak Vb Su anlık lısansız kurucaz ılerde hem maddi hem manevi yönden rahatlayınca lısans almayı dusunuyoruz [Forumu Kurcak kısı eger ılerde sıteyı hacklemeyı fılan dusunuyorsa hıc sımdıden yanımıza bıle yaklasmasın yoksa ahırette bız 6 ögrencınin ıkı elı yakasında olur,ayeste ayeste cıkar acısı ılerde }
  • 06-05-2009, 13:15:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Herşey Para Değildir. Elimden Geldiğince Yardım Ederim. Pm İle Msn At.
  • 06-05-2009, 13:21:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlık öldümü hocam? Msn adresinizi pm atın halledelim..
  • 06-05-2009, 13:21:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kardes herhalde su an bır sorun var pm atılmıyor destek@csdestek.tk adresını ekle konusalım
  • 06-05-2009, 14:15:18
    #5
    msn adresini pm atarsan yardımcı olurum gereken eklentileride kurar teslim ederim mesajında dediğin gibi ücretsiz olarak yaparım
    bende mersindeyim bu arada
  • 06-05-2009, 14:26:27
    #6
    Sana tum eklentilerinle kurabilirim bir dua'n yeter.
  • 06-05-2009, 14:57:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Axaraylim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn adresini pm atarsan yardımcı olurum gereken eklentileride kurar teslim ederim mesajında dediğin gibi ücretsiz olarak yaparım
    bende mersindeyim bu arada
    Su anda ugrasıyoruz r10dan arkadaslarla kurabılcez ıns sende eklentı kurulumunda yardımcı olursun saol kardes
  • 06-05-2009, 14:58:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana tum eklentilerinle kurabilirim bir dua'n yeter.
    Su Sözünle bile bir duamı aldın zaten kardes hepınıze yardımlarından dolayı tsk ederım bakalım kuramassak hepınızle ırtıbata gecıcem
  • 06-05-2009, 18:23:37
    #9
    isterseniz kurabilirim Hocam..