Ücretsiz Olarak Vb Kurcak Olan Varmı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ücretsiz Olarak Vb Kurcak Olan Varmı ?
11
●
780
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Ücretsiz Olarak Vb Kurcak Olan Varmı ?
1
2
06-05-2009, 18:30:40
#10
LordSebbo
vbulletine para verdiniz mi?
06-05-2009, 18:40:31
#11
KMLGRLR
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vbulletine para verdiniz mi?
advaldo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vb Su anlık lısansız kurucaz ılerde hem maddi hem manevi yönden rahatlayınca lısans almayı dusunuyoruz
....
07-05-2009, 14:01:03
#12
Anybody
Alıntı
advaldo´isimli üyeden Alıntı
Vb Su anlık lısansız kurucaz ılerde hem maddi hem manevi yönden rahatlayınca lısans almayı dusunuyoruz
Madem Lisans Yok Bence VB Kurmayın..SMF ile başlayın ve lisans ücretini tamamlayınca VBye Geçin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler