• 06-05-2009, 18:30:40
    #10
    vbulletine para verdiniz mi?
  • 06-05-2009, 18:40:31
    #11
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletine para verdiniz mi?
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vb Su anlık lısansız kurucaz ılerde hem maddi hem manevi yönden rahatlayınca lısans almayı dusunuyoruz
    ....
  • 07-05-2009, 14:01:03
    #12
    Alıntı
    advaldo´isimli üyeden Alıntı
    Vb Su anlık lısansız kurucaz ılerde hem maddi hem manevi yönden rahatlayınca lısans almayı dusunuyoruz
    Madem Lisans Yok Bence VB Kurmayın..SMF ile başlayın ve lisans ücretini tamamlayınca VBye Geçin