• 03-05-2009, 13:17:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10 un temasını nerden bulabilirim

    orjinal temanın editlenmiş hali ama şık ve göz yormuyor
  • 03-05-2009, 13:22:58
    #2
    farklı olan sadece tcat.lar sanırım farklı bi değişiklik yok ki tcat'a sağ tıkla farklı kaydet sonra ftp'de gerekli yere at
  • 03-05-2009, 13:38:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşında söylediği gibi gifleri editlemen yeterlidir. Eğer uğraşamam diyorsan rsmalee'nin Default Skin temasını bir araştır..
  • 03-05-2009, 14:39:53
    #4
    teşekkürler buldum arkadaşlar