r10'un Teması ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'un Teması ?
3
●
321
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
r10'un Teması ?
03-05-2009, 13:17:46
#1
ismoz
Merhaba arkadaşlar r10 un temasını nerden bulabilirim
orjinal temanın editlenmiş hali ama şık ve göz yormuyor
03-05-2009, 13:22:58
#2
Mf.Rub
farklı olan sadece tcat.lar sanırım farklı bi değişiklik yok ki tcat'a sağ tıkla farklı kaydet
sonra ftp'de gerekli yere at
03-05-2009, 13:38:56
#3
Faggo
Üyeliği durduruldu
Arkadaşında söylediği gibi gifleri editlemen yeterlidir. Eğer uğraşamam diyorsan rsmalee'nin Default Skin temasını bir araştır..
03-05-2009, 14:39:53
#4
ismoz
teşekkürler buldum arkadaşlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler