Konu
r10'un Teması ?
03-05-2009, 13:38:56
#3
Faggo
Üyeliği durduruldu
Arkadaşında söylediği gibi gifleri editlemen yeterlidir. Eğer uğraşamam diyorsan rsmalee'nin Default Skin temasını bir araştır..