• 01-05-2009, 19:22:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar vb de konu içine reklam nasıl koyuyoruz aradım ama tam net bişey bulamadım tam olrak nassıl yapıyoruz?
  • 01-05-2009, 19:46:48
    #2
    postbit_legacy de bul

    <!-- message -->

    altına ekle reklam kodlarını ekle


    sadece ılk mesajda cıkmasını ıstıyorsan

    <if condition="!$GLOBALS['FIRSTPOSTID']">
    kodlar buraya
    </if>
  • 01-05-2009, 20:15:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sadece ilk mesajda çıkması için bölemi yapıcam tam olarak

    <!-- message -->

    <if condition="!$GLOBALS['FIRSTPOSTID']">
    kodlar buraya
    </if>
  • 01-05-2009, 21:23:15
    #4
    vBulletin Adsense Yerlesimi bu konu yardımcı olacaktır sana.
  • 01-05-2009, 22:15:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açılan konunun ilk mesajının altına reklam yokmak için





    ad_showthread_firstpost temanda bul

    <center>REKLAM KODLARI</center>
  • 01-05-2009, 22:20:38
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun uzun uğraşmayın ;

    https://www.r10.net/vbulletin/278552-...-hukmedin.html
  • 01-05-2009, 23:34:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş saol senin dediğin güzele benziyoda ilk mesajın içine nasıl reklam ekliyebilicem?? tam olarak bu resimdeki gibi bakarsanız: ImageShack - Image Hosting :: 2134235235.jpg
  • 01-05-2009, 23:51:06
    #8
    yukardada arkadaş yazmış zaten
    ad_showthread_firstpost templatesıne eklemen yeterlı,
    templatelerı duzenle de
    ad location u tıkla orda...
  • 02-05-2009, 00:23:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tmm arkadaşlar saolun haletim.