Konu
vb konu içi reklam
01-05-2009, 19:46:48
#2
JiqqA
postbit_legacy de bul
<!-- message -->
altına ekle reklam kodlarını ekle
sadece ılk mesajda cıkmasını ıstıyorsan
<if condition="!$GLOBALS['FIRSTPOSTID']">
kodlar buraya
</if>