• 30-04-2009, 19:35:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar vb konu ayarları nasıl olmalı? ben böyle ayarlıyorum.

    Bu eskiliğe kadarki Konular gösterilecektir (Daha eski Konular listede =gösterilmeyecektir) = BÜTÜN KONULARI GÖSTER

    Varsayılan Alan = SON MESAJLARA GÖRE

    en ideal konu gösterim ayaları bunlarmı yanlışım varsa düzeltin ltfn
  • 30-04-2009, 20:24:27
    #2
    Forum ekleyi tıkla admin panelinde karşına default ayarlar gelecek, en uygun ayarlar onlar normal bir forum sitesi için.

    İyi Akşamlar.